Indlæser
Digital Academy - Datadreven brugerindsigt
Vis lignende arrangementer
Dato og tid
Onsdag d. 6. februar 2019 kl. 08:45 til 13:00
Tilmeldingsfrist
Fredag d. 1. februar 2019 kl. 12:00
Sted
Hotel Christiansminde,
Christiansmindevej 16,
5700 Svendborg
Hotel Christiansminde
Christiansmindevej 16
5700 Svendborg
Arrangementsbeskrivelse
Eksklusivt for Destination Fyn medlemmer.Flere og flere søgninger på eksempelvis Google indeholder ordene ‘I’ og ‘me’. Turisterne har altså en klar forventning om personaliserede søgeresultater, som tager udgangspunkt i deres specifikke behov. Derfor er det blevet endnu vigtigere at kende turisternes behov og arbejde med indhold, der matcher særlige målgrupper.
På denne seminardag får deltagerne indblik i, hvordan de får
datadreven brugerindsigt; hvilket kilder er relevante, og hvordan omsættes denne viden til konkrete indsatser i den løbende forretningsudvikling samt det gode indhold.
Foreløbigt program:
● Rammesætning og introduktion til vigtigheden af brugerindsigt (small, big og thick data), Seismonaut
● Ekspertoplæg om datadreven brugerindsigt
● Best-in-class case
● Samtale/øvelse: Hvilke datakilder har I til rådighed? Hvilke indsigter kan de give jer?
● Konkrete tips til at komme videre derhjemme
● Egen handlingsplan, som danner grundlag for hjemmeopgaver
Vil du vide mere, så kontakt digital forretningsudvikler Mark Hauge Østergaard
M: +45 2051 2728 | E: mhoe@destinationfyn.dk
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >